THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. március 17., szerda

sajna korházban is jártunk kerek 3 nap ami engem kikészített a sok aggodalom.Egy vírus támadott meg minket a gyomorra huzodott és erős görcsös hasfájással járt.esküszöm nagyon kemény volt mint a vajúdás olyan volt.
Annyira sajnáltam kisjányom nem tudtam segíteni neki esdekelve mondta fáj a hasam:(((csak neki még 40 fokos lázzal is járt ez a dolog.
Csak lázcsillapítót kapott aztán a sok alvás rendbe tette én meg vissza estem a kórházba ismét szenvedtem is 5 napot.A másik ami aggasztott teáztam alig ettem és felkúszott 5kg.HOGYAN MIÉRT????

De viszont jó sokat együtt töltöttünk Anyumnál is voltunk de a horgolás az nem ment még a szervezetem nem kívánta:(


Aztán eljött az oviba menetel,2 hete nem volt Dalmácskám úgyhogy sírással és agy unszolással kezdődött a hét,utána már nem volt gond.Én meg kezdtem a hetet vérvétellel. Azt hittem a pajzsmirigyem nem működik hogy híztam.Erre kiderült tök egészséges vagyok csak a koleszterinem magas sok a zsirom. Mit ajánlott a doki?Diéta és futás
hmmmmmm......ajjjajjjjjj nagy a baj!!!!!!
Hogyan,,,,tudom minden kezdet nehéz!!de diétáztam és híztam igaz nem mozogtam de azért volt rá példa heti 4xer az erdőben fát pakolni 1 m- eseket fel dobni a kupacra,nem is tudom hány kg fát pakoltam és semmi fogyás?? érthetetlen!!!

0 megjegyzés: