THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2011. március 5., szombat

Újra itt:)

Ismételten itt vagyok végre elég sok dolog történt természetesen, nem is tudom hol kezdjem.Kezdem kislányommal.Dancsi nagyon sokat nőtt kész kis hölgy lett megtanult 100- ig elszámolni és az abc-t is írja addig nem megy el oviba.Sajna 1- ik nap megmutattam a gyerek játékokat azóta minden nap játszik a neten és gyerek dalokat hallgat már megtanult magától 4 dalt:)Farsangon lepketündérnek öltözött,megint nem igazán lettek képek szerintem katasztrófális.Miért nem lehetnek bent a szülők a farsangon?Régen ez tök jó ünnepség volt.Remélem a jövőben változtatnak rajta.A tavalyiról ne is beszéljünk



Aztán volt hogy részt vettünk a pókerversenyen ott nyertünk egy utat amit igénybe is vettünk.Többet vártam tőle meg ott is minden made in china-i volt szörnyű.Az igazság, hogy nem nyertünk sajna.Ott is a monopoly volt a legjobb gép de ki mennék újra:)))


A munkahelyen semmi változás a trogereket veszik fel aki suta és be se tud járni .Még a novemberi elmaradt napjaim se kaptam meg,de hol éljek panasszal örülők hogy itt tudok dolgozni.


Horgolás ügyileg mellényt csináltam meg sapikat meg hát a szokásos 3 ba belekezdés:))))Pedig rengeteg fonalat vettem majd képet rakok fel.egyelőre ennyi

0 megjegyzés: