THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. június 17., csütörtök

blokk

Hát 09:00 óra van és mintha este lenne olyan sötét van ugyanis pont felettem van az esőfelhő dörög-morog itt.De még horgolni se látok csak ha az ablakhoz közel ülők:(és még a netem is akadozik...Ja a héten még a kávéfőző is elromlott hmm...ha jön a baj az csöcstől jön:)ennek ellenére belekezdtem kis csajom kardigánjába blokkokból állítom össze igaz Én nem szeretem a monoton mintát de ezt valahogy szerettem csinálni és nem untam meg.








 
Készítettem egy kis ruhát is csak elméreteztem egy csöppet igaz csak gyakorlás céljából csináltam ilyen kis itthoni ruhának, nem varrtam szépen csak összedobtam 15 perc alatt:)) Sajnos nem látszik milyen szép lett azért aszem veszek már egy fényképezőgépet ,ezen a telón nem adja vissza a valóságot,nem az igazi.












0 megjegyzés: