THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. június 17., csütörtök

kert

sali
tök&bab a háttérben
retek
cékla
eperke
Ez a sok eső pont jót tesz a veteményes kertemnek de az a baj hogy egy vakond is beköltözött a kis konyha kertembe el is vitt egy kis salátát.puff neki raktam ki sörös üveget hátha...elköltőzik..





Képzeljétek nem volt internetszolgáltatásom és semmi előre és útójelzést se kaptam:(Hol van hol nincs netem ,elég bosszantó volt.

De meg is volt az eredménye hisz nagyon sok mindent készítettem ez idő alatt. Táska imádó lettem 2 éve. Párom épp ma mondta inkább ruhát varrjak magamnak mint ennyi táskát:)Ezt a fajtát "imádom˝:)˝kifordítható és tök1xű+varrni:))és amúgy is imádom a cseresznyés dolgokat hmm...Még varrok természetesen ilyen típust csak jussak el anyagoshoz meg időm legyen elég de hát azzal nem bővelkedek.Hisz kis csajomnak is vége az ovinak Én dolgozgatok úgy hogy Anyósnál elkanászodik hát ez van.
épp indulunk :)
Kashercegnőm, nagyon ügyes 2 nap alatt megtanult görkorcsolyázni, gondoltam Én is korizok vele:) igen meg is vettem elkísértem az oviba az kb:10perc és lecsúszott a betétje a korinak és kidörzsölte a műanyag a bokám felett.Hát iszonyat fájt az éjszaka másnap lábra is alig bírtam állni a húsomig mélyedt a seb.De már jobb:)Íme hercegnőm:

Na megyek is mert már nyüstöl.

0 megjegyzés: