THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. június 24., csütörtök

Nem tudom mi lehet a gond de pár oldalt nem nyit meg a webem vagy pl:ide a blogba se enged képet feltölteni.Töltödik és csak töltödik nem tudja betölteni az adot oldalt néztem beállításokat  is de nem jártam sikerrel    nem tudom mi lehet a probléma.:(

Próbáltam szerkesztgetni is minden klaffolt  az nvu-nál de a végeredmény hogy  a hátteret nem jelenítette meg.hmm...pedig még este?hajnalban hihi is azt tanulmányoztam a you tuberól.
meg hát az általában úgy van ha nem tudsz valamit beírod a google-ba és kidob mindent de nem mindig találod így se amit épp keresel.

Tudom maradjak inkább a pókernél hisz az megy:)
 
100ból omahán 4.ik lettem:)
Képzeljétek míg itt írogattam  na nem 5 perc mert közben próbáltam szerkeszteni is és tudok megint feltölteni itt képet. yuppi hogy mik vannak vagy csak a laptopom bolondozik velem??

Voltam kint a is kertemben leszedtem a sok levendulát,mentát és retket is nagyon fincsi.

0 megjegyzés: